Tuesday, September 16, 2008

Siste påminnelse

Jeg har fått følgende to spørsmål:
Jeg har vært på websiden men en ting var uklart: Må vi melde oss på på forhånd eller er det bare å møte opp med lomma full av spenn?
Svaret er: Møt opp med lomma full av spenn !! Cash !!
Må vi gi tilbakemelding om vi kommer eller ei
Svaret er: Nei, bare kom, eller ikke kom, etter eget forgodtbefinnende.

DJ'en som skal spille heter DJ LOL.

Fremdeles mangler invitasjon til de som er listet opp under. dette er siste sjanse til å formidle videre dersom du vet hvor noen av dem befinner seg.

3A:
Heidi Rasmussen
Christine Sæter

3B:
Siv Engen
Monica Norberg
Elisabeth Player

3C:
Gry Ingebritsen
Hege Johansen

3D:
Karin Christiansen
Siv Juvang
Tove Rognlien
Nina Stey
Trude Urne
Elisabeth Vile

3Est:
Thomas Lislevand Drefvelin
Gry Rolèn

3Ball:
Kjersti Sandstø
Ann-Merete Hagaseth

3Språk:
Marte Nygård
Torhild Rasmussen
Elin Engeli
Karin Johansen
Maria Krogstad

4 comments:

ver1e said...

Her er jeg! Tipset av Aslag (så han kan få finnerlønn...eller?) :-)

Verene

SciPhu said...

Og velkommen skal du være, Verene. Aslag får vel sin lønn i himmelen ser jeg for meg.....

AnetteBM said...

Takk for supert arrangement igår. All ære til deg Nils!
Gleder meg til å se ale bildene. Selv skvatt jeg hjem litt for tidlig til å være på "værstinglista", men kommer sterkere tilbake på 25 års jubileumet. Anette Bogerud Martinsen fra B

SciPhu said...

Takk for en svært hyggelig kveld, jeg koste meg fært, og har stor tro på at vi alle kommer ennå sterkere tilbake om 5 år. Bilder skal legges ut snarlig, jeg skriver et oppslag senest om noen dager. Nils